top of page

Disabilities Knowledge

Public·74 members

Instagram volgers

Hoi allemaal! Ik ben al een tijdje actief op Instagram en ik merk dat mijn account vooral veel Poolse, Engelse en internationale volgers aantrekt, maar ik wil heel graag veel meer Nederlandse volgers krijgen omdat mijn content eigenlijk helemaal in het Nederlands is en vooral gericht op mensen hier in Nederland (en Vlaanderen). Ik post over lifestyle, reizen door Nederland, Nederlandse food spots, typisch Nederlandse dingen, grappige situaties uit het dagelijks leven hier, enz.

Ik zit nu rond de 4.200 volgers, maar hooguit 10-15% komt uit Nederland. De rest is echt internationaal of bots-achtig. Ik wil graag naar minimaal 20.000+ écht Nederlandse volgers groeien, het liefst zo snel mogelijk, omdat ik merk dat merken en samenwerkingen vooral kijken naar “lokale reach” en engagement van mensen uit NL.

Ik heb al van alles geprobeerd:

• elke dag stories en reels in het Nederlands

• Nederlandse hashtags (#nederland #amsterdam #utrecht #rotterdam #dutchlifestyle enz.)

• collab posts met kleine Nederlandse accounts

• giveaways alleen voor mensen in Nederland

• advertenties draaien specifiek op Nederland als locatie

Maar eerlijk gezegd groeit het super langzaam, soms maar 20-30 Nederlandse volgers per week. Ik word er een beetje moedeloos van.

Nu hoor ik steeds vaker dat mensen gewoon Nederlandse volgers kopen en dat dat tegenwoordig zó goed werkt dat Instagram het bijna niet meer merkt, zeker als je echte actieve accounts koopt uit Nederland zelf. Heeft iemand hier ervaring mee? Is dat echt een goed idee als je snel een boost wilt? Welke ervaringen hebben jullie? Gaat je engagement dan ook omhoog omdat die Nederlandse accounts ook echt liken en reageren? Of is het risico te groot dat je account een shadowban krijgt? En hoe zit het met de prijs-kwaliteit? Ik wil namelijk geen neppe bots, maar echt Nederlandse profielen die er normaal uitzien.

Alle tips zijn welkom, ook als jullie een andere (gratis) strategie hebben die écht werkt voor Nederlandse volgers. Alvast super bedankt voor het meedenken!!

4 Views
Alex Hartley
Alex Hartley
6 days ago

I completely understand your frustration! Sometimes, alongside active strategies, planning content consistently really helps. Has anyone tried platforms where you can buy blog content for inspiration? I’m curious if PaysomeoneTo can provide ideas specifically to attract more local Dutch followers.

Subscribe Form

Thanks for submitting!

©2020 by MosaicDownSydMomma. Proudly created with Wix.com

bottom of page